ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

9月 “砂漠からの来訪者”、、新たな住人現る!!!(°□°;) A newcomer from the desert moved into my island!!!

f:id:Remmie:20200913085812j:plain

皆様、メイン画像タイトルにもありますように

私の島に、ナイルちゃんがやってきます🐈🐈(=^..^=)

今回は、彼女と出会うまでの経緯をお話したいと思います。

 

As you can see the photo and the title,

Ankha who is a yellow cat is coming to my island.

I would like to tell you how I met her.

 

【バスレーさん🐰→ナイルちゃん🐱】

f:id:Remmie:20200913090216j:plain

f:id:Remmie:20200913090250j:plain

これらの画像にもありますように、私の島には6番目にやって来た、

オトナ系白ウサギのバズレ-さんがおりました。

非常に面倒見がよく、私の島のぼんやりメンズ3人衆

よく束ねてくれました。

 

Tiffany who is a white bunny used to live on my island.

She had took care of three lazy boys of the men on my island

when she was there.

 

今までのあつ森生活で1度だけ

彼女の引っ越しを止めたことがあります。

そのとき、彼女に言われたコトバが、

ずっと忘れられませんでした。

 

「私は自分の事だけで、

   置いて行かれる人たちの事を

     考えていなかったわ。」

 

引っ越しを引き留めてしまったことで、

夢や目標を持ち、旅に出たいという仲間の気持ちを

押してあげられなかった事を後悔しました。

そして、昨日、2度目の引っ越し相談を受けて、

送り出してあげることにしました。

新しい島でもがんばってくれ。。(^^)

 

I regretted that I didn't let her move away,

when she told me about moving for the first time.

I should have pushed her to start a new life for her.

She said, “I'm just thinking of myself.

I didn't think how much my friends are going to miss me.”

so this time I let her move away.

Go for it, Tiffany. I know you can do it.(^_^)

 

【離島ガチャ】

f:id:Remmie:20200913091306j:plain

f:id:Remmie:20200913091321j:plain

なんとな〜くバズレ-さんの面影がありますね。。。

ちなみに、今回の離島ガチャはわずか3回で終わりました笑

 

【今回の離島ガチャの新住人の判断基準】は、

① 私の島にはいない性格動物であること。

② 男の子なら、「ハキハキ系」「キザ系」

③ 女の子なら、「アネキ系」が希望でした。

 

I guess that Ankha's eyes are like Tiffany's.

I was able to meet her when I was looking for

especially a male villager who is jock or smug.

She is totally different to compare to the other cats,

so I decided to let her into my island.

 

【ナイルちゃん🐱のプロフィール】

f:id:Remmie:20200913092300j:plain

f:id:Remmie:20200913092529j:plain

f:id:Remmie:20200913092558j:plain

彼女の事は皆様、ご存じですか??(^_^)

【プロフィール】を下に♪♪

名前:ナイルちゃん 英語名:Ankha

種族:ネコ🐱(あつ森で初めての猫住民です🐈)

誕生日:9月22日(んっ!? もうすぐや(^^;))

性格:オトナ(私の島の“みすず”ちゃんと同じ)

 

Do you already know about her??

I would like to introduce you about her.

She is Ankha who is a yellow cat.

Her birthday is 22th September. It's almost there!!!!(^^)

She is a mature woman like Tiffany.

I would like you to memorise her from now on.

 

ということで、今後はナイルちゃん🐈

私の島のブログに度々、登場すると思いますが、

今後とも宜しくお願いします<(_ _)>