ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

7月 バズレ-さん“○○で”島の1番に!! Tiffany is the number one of ○○!!

突然ですが、私の島のオトナ系ウサギの“バズレ-さん”

○○の分野で”島の1番に輝きました!!

 さあ、私の島のバズレ-さんが○○で島の1番になったのかを当ててほしいのです!! 

ヒントは下の画像です(^o^)

 

Tiffany was chosen to be number one of ○○ by me!!

I would like you to guess Tiffnay is what kind of number one in my island.

The first photo is one of the clues tofind the answer.

 

まさかの3択!! There are 3 choices.

f:id:Remmie:20200731110605j:plain

バズレ-さんの部屋。Tiffany's Room.

この画像を見て何か予想できますでしょうか??

ヒントがないので、3択にしました!!

 

  1. 島の中で1番私がデザインした服を着てくれた
  2. 島の中で1番プレゼントした家具を部屋に飾ってる
  3. 島の中で1番アイスをよく食べてる

 

この3つの中のどれかが正解です。

さて、どれでしょうか??

 

Did you find the answer to the question??

There are few clues, so I'll give you three choices.

① She is the person who wears the most clothes which I designed.

② She is the person who sets out the most items which I gave to her in her room.

③ She is the person who eats the most icecream in my island.

Do you think which one is correct?

 

正解は?? The answer is ,,,??

f:id:Remmie:20200731111334j:plain

バズレ-さんの部屋。Tiffany's Room.②

正解は、、、

2番の私がプレゼントした家具を部屋に飾ってる。です!!

正解した皆様、おめでとうございます!!

特に景品はないですが!!笑

なんと、数えてみると、11個も私があげた家具が飾られています!!!

最初の頃の部屋の面影がもはや崩壊しています。。

 

The answer is ②.

She is the person who sets out the most items which I gave to her in her room.

If you chose the correct answer, I would say to you, “Congratulations”.

I'm sorry not to have the prizes.

I counted how many items which I gave to her in her room.

It's 11 items in there.

I gave her so many items, as a result I changed most of the original interior in her room.

 

①に関して、 About ①,

f:id:Remmie:20200731111922j:plain

デザイン服を着てるバズレ-さん。 Tiffany wearing the dress I designed.

ちなみに、島の中で1番私がデザインした服を着てくれた

に関しては、まだ住人たちの確認を仕切れていないので分かりませんが、

いずれデザインした服に関連したブログをあげたいと思っています。

 

About ①, I haven't checked who wears the most clothes I designed yet so, I woud like to talk about it someday in this blog.

 

余談 Add

f:id:Remmie:20200731112240j:plain

釣りするバズレ-。Fishing Tiffany.

ちなみに、この前の離島ガチャで、

私の島は、総勢10人のうち、

クマ系4体(子グマ含む) に オオカミ系3体になりました。

どうぶつの種類が偏りすぎて、島の生態系が崩れないか不安です笑

 

I invited judy to move in my island few days ago.

It has 4 bears including bear cubs and 3 wolves on my island.

There are so many kinds of animal in Animal Crossing, but some villagers are same species.