ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

7月 私の島の住人たちの★夜のコンサート☆ The night concert on my island.

これを読んでいる方は、あつ森をプレイしている方ですね。

Q.皆さんは、

いつも朝、昼、夜どの時間帯にプレイしていますか??

私は、いつも朝早く起きますので、基本午前中にやります。

ですが、“夏”に突入し、

夜にしか出てこない“虫”が登場するようになりました。

それにより、普段はしない夜”にプレイしたことで、

住人たちの新たな側面に出くわすことになりました。

今回は、偶然に出くわた、

私の島の住人たちが歌う夜のコンサートへ

皆さんをご招待しようと思います(^_-)

 

I usually play Animal Crossing in the morning, because I always wake up early.

One day, when I was catching the bugs which appear only at the night, I happened to see some villagers singing a song in the plaza together.

Sometimes I see one of my villagers singing a song alone.

However, this time it was not only one villager.

Some villagers were singing together.

It was the first time for me to happen this kind of situation.

I would like to share the photos of them with you.

 

私の島の住人たちの★夜のコンサート☆

  • デュエット(キャンディ×タンタン

   Megan×Pinky Duet①②

  • デュエット(キャンディ×バズレ-

   Megan×Tiffany Duet①②

  • トリオ(キャンディ×バズレ-×リリィ+タンタン)

   Megan×Tiffany×Skye+Pinky①②

  

No.1 : Megan×Pinky Duet

f:id:Remmie:20200724153654j:plain

キャンディ×タンタンのデュエット。 Megan×Pinky Duet.

f:id:Remmie:20200724153923j:plain

キャンディ×タンタンのデュエット。 Megan×Pinky Duet.②

私は、この瞬間に立ち会って、

島にクマが2人もいてよかったと思いました(>_<)

キャンディタンタン。まさかのWクマのデュエットです!!

とてもかわいらしい♥️♥️

 

Wow!!?

I have never seen this duet before.

It’s the Bear`s duet.

It`s such a lovely and sweet duet.

 

No.2 : Megan×Tiffany Duet

f:id:Remmie:20200724154050j:plain

キャンディ×バズレ-のデュエット。 Megan×Tiffany Duet.

f:id:Remmie:20200724154134j:plain

キャンディ×バズレ-のデュエット。 Megan×Tiffany Duet.②

いつの間にか、タンタンからバズレ-さんに相方がチェンジしていました笑

かわいらしいだけでなく、大人の魅力を醸し出した2人のデュエットです!!

今まで、この2人が一緒にいるところに居合わせたことがなかったので、

非常に感動しました!!

 

I don`t know when Megan changed the partner from Pinky to Tiffany but, It`s still so lovely.

I didn`t know that Megan and Tiffany are so close each other.

Singing together is one of the good ways to be close each other.

  

No.3 : Megan×Tiffany×Skye Trio with Pinky

f:id:Remmie:20200724154256j:plain

キャンディ×バズレ-×リリィ+タンタン。

Megan×Pinky×Skye Trio with Pinky.

f:id:Remmie:20200724154442j:plain

キャンディ×バズレ-×リリィ+タンタン。

Megan×Pinky×Skye Trio with Pinky.②

そして、数分後、また広場に行ってみると、

なんとそこには、リリィちゃんが加わり、

3人の住人が一緒に歌を歌っていました!!

タンタンは歌うのを既に止めてましたが、

ちゃんとそこにいてくれていたのでよかったです。

 

After few minutes, one more villager came here.

As a result, I was able to see three villagers singing together.

Pinky didn`t sing anymore, but was still here.

What an amazing night!!