ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

8月 8/6は“パンタ君”の誕生日♪♪ Chester's birthday is 6th August♪♪(*^_^*)

Q皆さん、8/6は何の日だったか知っていましたか??

なんと、なんと私の島の“パンタ君”の誕生日でした!!

彼は、いもむし島において3番目に来てくれた初期住民です(^o^)

かわいい子グマのパンタ君、その姿はパンダそのもの。

仕事が忙しくて出遅れましたが、やっとブログを

書き上げることができました(>_<)!!

 

Sixth August is a special day for me, do you know the reason??

Actually, It is Chester's birthday!!

He is the third villager who moved into my island.

He is not just a bear cub, he is a panda!!

I have spent time to work hard since this week,

 but I would like to talk about him!!

I would like you to celebrate Chester too!!

 

まさかの“たぬきちのお店”に、、、

f:id:Remmie:20200806202622j:plain

本当は何かDIYで作って色を付けたものをプレゼントする予定でした。

ですが、偶然にたぬきちのお店”にいくと、

なんと、そこには“パンダのぬいぐるみ”が!!🐻🐻

これは、運命だと思い、即購入!! 彼の誕プレが決まった瞬間です。

 

 Actually, I was supposed to craft and customize somtthing for him.

However, I picked out the mama panda in Nook's cranny, because I thought it would be perfect..

It's the Mama Panda!! I'm sure that this is the best one for him.

 

おめでとう!!パンタ君(>_<)

f:id:Remmie:20200806203000j:plain

f:id:Remmie:20200806203218j:plain

f:id:Remmie:20200806203403j:plain

かわいい子グマのパンタ君♥️♥️

今日はバッチリ、スーツ姿でキメてます(^_^)v

ケーキの前でもパシャリ!! 笑顔がカワイイ。

プレゼントをあげた時の反応がこれです。

「最高のプレゼントだ。」って言ってもらえました。

 

He is wearing the white suit.

This is very good on him.

I took the photo in front of the birthday cake.

His smile makes me happy.

This is the reaction when I gave the gift to him.

He said, “This is the best!!”

 

先に来ていたのは、、!?

f:id:Remmie:20200806203633j:plain

f:id:Remmie:20200806203703j:plain

 私の島の“オトナ系”ウサギの“バズレ-さん”!!

私よりも先に来てくれていました。

この2人、友達としては相性合わなそうなのに。。。

バズレ-さん面倒見がいいと思った瞬間でした笑

 

Even Tiffany came here to celebrate him.

It does't seem that both of them are not friends.

I guess she is taking care of him like a younger brother.