ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

7月 私は一体“誰”と出会った!?運命の離島ガチャ!! Who is the villager I met on a remote island??

前回の続きです。

私の島に住んでいた“ドレミちゃん”が新しい旅に出かけて行きました。

そこで、“離島ガチャ”を行ったのですが、なんと結果として、

1回目で出会ったキャラクターをすぐに勧誘しました。

1回目で離島ガチャを終えたのは、“3号君”以来です。

Q.私はいったい誰と出会ったのでしょうか!?

 

This is the continue from the last one.

One of the early member, Fauna went on a new adventure, so I got to be able to invite any of the villagers I find on remote islands.

As a result, I invited the first villager whom I found on the first remote island.

Do you think who I met on the island??

 

Q.誰でしょうか?? / Who is the villager??

  • まずは、遠くから。It`s a little bit far from her.
  • 次は、竹の茂みから。I'm watching her from the bamboos.
  • 最後に正面から。Finally, I got to meet her.
  • カメラ目線の画像。She is looking at my camera. 

 

まずは、遠くから。It`s a little bit far from her.

f:id:Remmie:20200729111340j:plain

その後ろ姿は?? Who is the person over there??

 私はもうこの時点で誰か分かってしまいました。

まさか、1回目でこんな奇跡起こるなんて思っていなかったので。

正直びっくりです。。

もう少し近づいてみましょう。

 

I realized who she is as soon as I arrived here.

I can't believe this kind of miracle.

I would like to get closer to her.

 

次は、竹の茂みから。I'm watching her from the bamboos.

f:id:Remmie:20200729111608j:plain

あともう少し。。。 I'm getting close to her.

最後に正面から。Finally, I got to meet her.

f:id:Remmie:20200729111708j:plain

おぉ!!? Wow!!?

おぉ!!これは、、、!?という感じですよね。

実物をみたのは初めてです。

あつ森をプレイされている方なら、彼女を知っている人は多いと思います。

今回からの新作キャラの1人。

つぶらな瞳が特徴の子グマのみすずちゃんです!!

私の島には既に子グマの“パンタ君”がいますが、

彼はクマはクマでもパンダですので!笑

 

I just wanna say, Wow!!?

I have seen her on Youtube many times, so I feel like this is not the first time to see her.

She is one of the new characters in Animal Crossing.

Judy is a bear cub who has shiny eyes. 

There is the other bear cub on my island, but he is not just a bear, he is a panda!!

 

カメラ目線の画像。She is looking at my camera.

f:id:Remmie:20200729112235j:plain

f:id:Remmie:20200729112310j:plain

 

竹を伐採して、彼女の姿を確認しました!!

やはりかわいいです(^o^)

いつもYouTubeでその姿を見ていたので、初めて会った気はしません。

 今後とも彼女を追跡してきますので、宜しくお願いします!!

 

I cut all of the bamboos on the island to see her.

She is so cute and charming.

I'm looking forward to seeing her on my island tomorrow.