ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

7月 蜜璃ちゃんコスチュームが大ブーム!! A costume of Demon Slayer was a big hit on my island!!

マイデザイン。

みなさまは、この機能を使ってデザインされますか??

 

鬼滅の刃のキャラクターを題材にしたデザインが、

ネット上で一時期ブームになったかと思います。

私も、人気キャラクターである蜜璃ちゃんのデザインを作り、

エイブルシスターズに展示したところ、

島内でブームが起こりました。

それを着てくれた住人たちの姿をみなさまにお届けしたいと思います。

 

Have you ever used “My Design”??

I would like to show you the photos of a design which I made.

 

Do you know one of the popular cartoons,『Demon slayer』??

I was so inspired by MITSURI who is one of the popular characters in it.

I designed her costume by myself.

Surprisingly, The costume was a big hit on my island.

Some of my residents wear the clothes.

I would like you to see the photos of them.

 

蜜璃ちゃんのコスプレ特集

  1. コスプレをした私  / It`s me as MITSURI
  2. コスプレ リリィちゃん / Skye as MITSURI
  3. コスプレ モニカちゃん / Audie as MITSURI
  4. コスプレ ○○○!? /  ○○○ as MITSURI

 

No、1  私。

f:id:Remmie:20200713165150j:plain

トップバッターは私! It`s me as MITSURI!!

まさかの自分。そして、自宅にて撮影。

自分で仕上がりを確認するために、撮影しました。

 

It` me!! I took the photo at home.

I wanted to know how I look in it.

 

NO,2 リリィちゃん / Skye

f:id:Remmie:20200713165556j:plain

コスプレ蜜璃のリリィちゃん♥️ Skye as MITSURI from Demon Slayer♥️①

f:id:Remmie:20200713170150j:plain

コスプレ蜜璃のリリィちゃん♥️ Skye as MITSURI from Demon Slayer♥️②

私の島で1番最初にコスプレしてくれました。

木の間から登場してくれた後に、追いかけて2枚目の写真を撮影しました。 

 

She is the first person who wore the clothes on my island.

when I saw her wearing the clothes, I chased after her and finelly took the second photo.

 

NO,3 モニカちゃん / Audie

f:id:Remmie:20200713170859j:plain

コスプレ蜜璃のモニカちゃん♥️ Audie as MITSURI from Demon Slayer♥️②

f:id:Remmie:20200713170723j:plain

コスプレ蜜璃のモニカちゃん♥️ Audie as MITSURI from Demon Slayer♥️

セクシーなアングルで撮影してしまいました汗 まさかの連写です。

やはり、誰が着るかによって印象が変わりますね。

モニカちゃんの隣に座って、心臓どきどきです。

 

She looks so great with the clothes.

I got excited to sit next to her.

 

No.3 ○○○

敢えて名前を隠しました。

Q最後にコスプレをしたのは、いったい誰でしょう??

 

I hid the last person`s name.

Who is wearing the clothes as last!!?

 

正解は、、、なんとパンタ君です!!

The answer is Chester!!

 

f:id:Remmie:20200713171410j:plain

コスプレ蜜璃のパンタ。 Chester as MITSURI from Demon Slayer.

f:id:Remmie:20200713171611j:plain

コスプレ蜜璃のパンタ。 Chester as MITSURI from Demon Slayer.②

なんと男の子も着てしまいました。

パンタ君だから許されますが、

他の人だと大変です。笑

 

Chester is wearing the clothes for girls.

Honestly, it looks not bad.