ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

8月 “ムーラン”と“ティアナ”のディズニーファッションショー☆★ Disney fashion show “Mulan”and“Tiana”☆★

Q皆様、ディズニーはお好きでしょうか??

私は、大好きです!!(*^_^*) 

小さな頃から、いろんな作品を見てきましたから♪♪

今回、私が“あつ森”のマイデザインで作成した

2つのディズニープリンセスのドレス

皆様にご紹介したいと思います!!

 

Do you have any Disney princess who you like??

For me, I like all of the Disney princess.

However, this time I designed 2 dresses among them in Animal Crossing.

I would like you to see my 2 creations.

 

モニカとタンタンによる“ムーラン”

f:id:Remmie:20200817182755j:plain

Q皆様は『ムーラン』を見たことはありますか??

中国が舞台の人気ディズニー作品の1つですよね(^_^)

ムーランが劇中で歌う『Reflection』は、本当に美しいメロディーで、

今でもネットで聞いています!!(おすすめです。)

そして、ムーランが映画の中で着ている“ピンクのドレス”

とてもかわいらしいので、ゲーム内でデザインして作りました!!

 

Have you ever seen “Mulan”? 

It is one of the popular movies which is based on China.

I really like listening to 「Reflection」 which is the most famous song in Mulan.

I really recommend you to lisiten to it on Youtube.

This time, I designed the pink dress which Mulan wears in the movie.

 

f:id:Remmie:20200817183829j:plain

f:id:Remmie:20200817184128j:plain

「タンタン、ありがとう。

写真撮りたいから、動かないでね。(^^;)」

よーく見ると、手作り感が満載です、、苦笑

  

She kept on sleeping while standing up.

It was such a weird situation, but I was ablt to take some photos because of her.

Thank you~~

 

f:id:Remmie:20200817184422j:plain

f:id:Remmie:20200817184443j:plain

人間が着るとこんな感じです(^_^)

Acually, I designed the dress for my villagers not me.

 

“ティアナ姿”のバズレ-さん

f:id:Remmie:20200817185105j:plain

私は、この世の中で1番“緑色”が好きです♥️

あと、色黒の子が好きです、、♥️♥️

この2つの条件を満たすディズニープリンセス

この世の中にいますよね??(^o^)

プリンセスと魔法のキス』のティアナです!!

私は、ティアナの着ている“緑の葉っぱのドレス”が大好きなんです!!

 

I like green color and African-American girls.

Do you know『The princess and the frog』??

Tiana, she is an African-American girl who is the heroine in the movie.

I was so impressed to see her wearing the green beautiful dress.

The dress looks like leaves.

 

f:id:Remmie:20200817185752j:plain

f:id:Remmie:20200817185922j:plain

島の中で唯一バズレ-さんが、

私が作った“ティアナ”ドレスを着てくれました。。

このデザインを作るのに2週間くらいかかったのに。。(-_-)

 

Tiffany is the only person who has wore the dress.

It took almost 2 weeks to design it.

 

f:id:Remmie:20200817190332j:plain

f:id:Remmie:20200817190413j:plain

このドレスは思い入れが強く、よく自分でも着ます、、

私の島の“王子”と共に、写真を撮りました(^_^)

やっぱり、プリンセスには王子がいないと、。。

 

I sometimes wear the dress.

I really need a prince like Fang.

He should have wore the loyal dress which I gave him before.