ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

8月 偶然撮れた“面白い画像”特集(^o^)!! The funny photos on my island!!

皆様、“奇跡の1枚”と言うコトバをご存じですか??

意図せずして、偶然に、撮れた

素晴らしい写真の事を指しますね!!

 実は、この企画は、今回で2回目です!!(^o^)

まだ1回目を読んでないよ〜と言う方は、

ぜひ7月のカテゴリーから読んで頂けると嬉しいです(>_<)

それでは、いきましょう♪♪

 

Do you have any miracle photos??

I often take photos when I see the villagers doing somthing special.

I would like you to see my photos of them.

This is the second time to feature funny photos.

 

「レックスもピアノを弾くのか1?」

f:id:Remmie:20200811194233j:plain

この場に居合わせて、驚きました。。

私の島には、至る所に音楽プレーヤー楽器を置いています。

住民たちが音楽を奏でたり、

歌っている姿が見たいからなんです。

「でも、レックスもピアノ弾くの!??」

 

I didn't know that he is interested in the piano too.

I put some musical instruments around the island for my villagers.

However, he is in there as if he played the piano.

 

「はしゃぐオオカミの群れ。」

f:id:Remmie:20200811194524j:plain

f:id:Remmie:20200811194539j:plain

偶然に、“羊”の格好をしていたら、

偶然に、“オオカミの群れ”に遭遇しました。

島の3分の1がオオカミですから遭遇率も高いですよね(^^;)

 

I happened to see some of the wolves in the plaza when I was wearing the sheep's clothes.

It looks like they are attacking me, but they are just playing around the plaza.

 

「病人、発見!!」

f:id:Remmie:20200811194938j:plain

偶然に、ナースの服を着ていたら、

偶然に、病人に会い助けを求められました(-_-)

タイミングよく病気になるなんて。。

 

When I was wearing the nurse's clothes, Pinky asked me to give a medicine..

It was the perfect time to wear it but I'm not a nurse.

 

「魔法使い!?」

f:id:Remmie:20200811195220j:plain

f:id:Remmie:20200811195235j:plain

 シベリア君「魔法使い」の服をプレゼントした後に、

“ほうき”を持ち始めました!!:-)私の島、空気が読める住人が多い笑( ・_・;)

 

I gave Fang the wizard clothes to have a fun.

After that, he suddenly started to use the broom to clean the plaza.

Almost all of my villagers can read atmosphere.

 

「パンダの親子再来!!!」

f:id:Remmie:20200811195543j:plain

f:id:Remmie:20200811195556j:plain

f:id:Remmie:20200811195600j:plain

私の島は、3分の1以上が“クマ系”です。(子グマ含む)

先月の7月に、タンタンパンタの親子ペアの撮影に成功しました!!

 ですが、今回はキャンディみすずの親子ペアなのです!!

夜だったので、よく見えませんでしたが、2人の姿がほほえましいです(*^_^*)

 

A new panda's parents showed up.(Megan and Judy)

Their color is almost same, so they looks like a parent.

They are so cute♥️♥️

If I was able to take the photo in the daytime, I would be more happy.