ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

8月 私の島の元気系アイドル“モニカ”の誕生パーティ☆★ One of my peppy villagers, Audie's birthday party☆★

f:id:Remmie:20200901205701j:plain

9月に入ったのに、8月ネタです、、(^^;)

Q. 8月31日は、さて何の日かご存じでしたか??

はい、その通り!!モニカちゃんの誕生日でしたね(*^_^*)

多くの方がモニカちゃんと一緒に島での生活をエンジョイしているかと

思います。私の島にもおりますよ〜〜。

 

余談ですが、この日は、ことのちゃんが島に訪問していまして、

ゴスロリ系でハロウィーン使用の服

着て欲しいと言われました。

今画像で来ているコーディネイトを着たところ、

イメージと違うと言われました。。(-_-)ショック、、、。 

 

Do you know whose birthday is 31st August??

You are right!! It's Audie's birthday.

I know some of you live on your island with Audie.

How did you spend her birthday??

I would like to share this moment on my island with you.

 

Do you think my dress isn't for Halloween??

A designer told me itn't for a Halloween dress.

I got so shocked to be said it, so I have to study about fashion more.

 

f:id:Remmie:20200901210020j:plain

f:id:Remmie:20200901210103j:plain

あっ!?こんなところにパンタ君(^o^)

モニカちゃんのお祝いに来たのかな??

かわいいね〜、はりきってるね!!

 

Oh, Chester is also here to celebrate Audie.

I got so happy to share this wonderful moment with him.

He also looks so cute♥️♥️

 

f:id:Remmie:20200901210613j:plain

f:id:Remmie:20200901210651j:plain

モニカちゃんとおそろいの緑色のコーディネイト!!

緑色は、私の1番好きな色です♥️♥️

モニカちゃん、今後とも島での生活を楽しんでいこうね(^o^)

ちなみに、私の島のタンタンももうすぐ誕生日です〜〜(>_<)

 

Actually, Audie and I like green,

so I was able to expect that she also would wear a green dress.

I hope that I could celebrate her again in next year.

By the way, Pinky' s birthday is comming, so I have to prepare a good gift for her.