ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

6月 新たなメンバーモニカ登場!! Audie appeared on the island!!

みなさんの島には、今作から初登場した住人はいますか?

私の島には、今までそういったキャラクターは1人もいませんでした。

だからこそ、1人でも新作キャラを勧誘したいと思い、

今回初めて“離島ガチャ”を行いました。

たぬきちマイルは、今までたくさん集めていたので、それを活用し、通算43回目でやっと新作キャラクターに出会えました!

元気系の美女、あの人気で名高い、モニカちゃんです!!

 

Do you have any new characters of Animal Crossing in your island??

I really wanted to see the new characters, So I went to the remote islands many times.

The 43rd times, I finally met one of the new characters, Audie.

 

f:id:Remmie:20200708103045j:plain

モニカちゃんのお部屋♥️ Audie`s Room♥️

まさに、南国風のスタイルのお部屋です。

 

Her room looks like a tropycal-style room.

 

f:id:Remmie:20200708103502j:plain

歌うモニカちゃん! Singing Audie!

彼女の家の前に『けけアイドル』をセット。

歌ってくれることを期待していたら、なんと、、!?

これは、嬉しいです。

 

I put the music player in front of her house.

I wanted her to sing a song and she did it.

 

f:id:Remmie:20200708103636j:plain

奏でるモニカちゃん! Audie is playing the instrument!

モニカちゃん、なんとエレキギターも弾けてしまう。

なんともお上手です!!

 

I didn`t know that she could play the electric guitar.

This is amazing, Audie.

 

f:id:Remmie:20200708103825j:plain

しのぶ姿のモニカちゃん! Audie as SHINOBU from Demon Slayer!

まだ私の島に引っ越してきて数日しか経過していませんが、

私がデザインした服を着てくれました。(鬼滅の刃のしのぶちゃんの服)

 

One day, She was wearing the clothes which I designed.

It`s so nice for her to wear it.