ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

6月 新たなメンバー3号の登場!! Big Top appeared on the island

島を出て、新たな冒険に出かけたいと相談してくる住人が増えてきました。

私の島には、おくたろう君が住んでおり、彼からその相談を受けたのは、4〜6月の間に計4~5回も、、。

毎回島を出るのを止めておりましたが、満を持して、今回は彼の意思を組み、背中を押してあげました。

そして、新たにやってきたのが、ぼんやり系のスーパーヒーロー、3号君です!!

ヒーローの1人である彼ですが、性格はとても穏やか。

 

Some of my neighbors asked me if they moved to other islands or not. 

I would like them to stay with me. However, Octavian who is one of my neighbors talked to me many times.

So, finally I decided to let him move.

After that, new neighbor came to my island.

His name is Big Top.

He looks like a superhero but, he is a very calm person.

I`m wondering if somthing happend to my island, He could do somthing or not.

 

f:id:Remmie:20200708095843j:plain

お散歩中の3号!! Walking Big Top!!

彼が身につける物の多くは、緑色です。

なので、意識的に赤色の衣服や帽子を彼に渡していました。

このときは、そのどちらも身につけてくれて、嬉しかったです。

 

he always wears a green T-shirt and cap.

So, I gave him the red superhero uniform and the cap.

He looks great!!

 

f:id:Remmie:20200708100526j:plain

歌う3号!! Singing Big Top!!

極まれに歌ってくれます.かわいいです。

 

He somtimes sings. He is so cute.

 

f:id:Remmie:20200708100719j:plain

3号の部屋!まるでトレーニングルーム Big Top`s room is like a training room!

彼の部屋には、いくつかの運動器具があるだけで、キッチンやベッドのような日用品は置いていませんでした。

なので、ベッドを作って彼にプレゼントしました。

 

There are some exercise equipments in his room. 

It doesn`t have any daily necessities, so I gave a bed to him.

 

f:id:Remmie:20200708101458j:plain

何があった!? What happened to Big Top and the others!?

ある日、みんなヤンキーのように肩を並べて座ってました。

こんなこと滅多にないので、写真をパシャリ。

 

One day, I saw them sitting on the ground.

They looks like bad boys and girls. It`s so funny.