ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

6月 タンタン特集♪♪ This time`s feature is Pinky♪♪

みなさんは、クマに属するピンク色のパンダのタンタンをご存じですか?

一時期ネット内で住人の肉球がカワイイとニュースになっているときがありました。

私も住人たちの肉球写真を撮るべく、いつもカメラを回しておりましたが、撮影できたのは、タンタンのみでした。

彼女は、部屋で本を読んでいることが多く、撮影タイムがいつも発生して、とても愛らしい姿をカメラにとらえる事ができました。

今回は、そちらの写真とタンタンの日常を撮ったものをご紹介します。

 

Do you know Pinky who is a pink pand in Animal Crossing?

She looks so cute an charming.

Today, I would like to feature Pinky.

I could take a few photos of the Pinky`s paws.

I would like you to check these out!!

 

f:id:Remmie:20200708121235j:plain

肉球タンタン♥️ Pinky`s paws①

肉球がとてもかわいらしいです。 

I love animal`s squishy paws♥️

 

f:id:Remmie:20200708121707j:plain

肉球タンタン♥️ Pinky`s paw pads②

お次は、セーラー服バージョン!! 

She is wearing the sailor school uniform!!

 

f:id:Remmie:20200708121846j:plain

肉球タンタン♥️ Pinky`s paw pads③

テディベアみたいでかわいいです。 

She is like a stuffed animal.

 

f:id:Remmie:20200708122220j:plain

夜の合唱会 The chorus at night

なぜか、夜に当然始まった合唱画像をお届けします。

住人たちが並んで歌っている姿は、とてもかわいらしいです。

 

I don`t know why the chorus suddenly began at night.

They looks so cute.

 

f:id:Remmie:20200708122724j:plain

みんなでエクササイズ!! Let`s exercise together♪

私の島には、2人のパンダがいます。

私自身、パンダが大好きなのでとてもうれしいです。

この2人、クマと子グマなので、まるで親子のよう。

 

There are two pandas on my island.

Pinky is an mature bear, but Chester is a bear cub.

So,  they two look like a parent and a child.

 

f:id:Remmie:20200708123831j:plain

浜辺で歌うタンタン♪ Singing Pinky on the beach♪

雨が降りしきる中、

私の島のメルボルンちゃんが表紙の曲、『おさんぽ』 を熱唱してくれました。

 

It was rainning so hard.

However, she sung a song for me, thanks!