ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

私のどうぶつの森日記 4月編 My daily life in Animal Crossing in April

4月は色々と島の発展を遂げた月でもありました。

その1つが、橋や坂の建設です。

今回は、そこで移した島民の集合写真を紹介しようと思います。

 

April is the month when I developed my island a lot such as building bridges and slopes.

This time, I would like to show you the group photos on my island.

 

 

今ご紹介するのは、私の島で2番目に作られた橋です。

当時はお金がなく、一番安い坂を選んで、建設しました。

 

This is the second bridge on my island.

At that time, I didn`t have enough money to build an expensive bridge.

So, I built the most cheapest one.

 

f:id:Remmie:20200706204726j:plain

新しい2つ目の橋完成 The ceremony of the second bridge

 

 

今回は私の島で初めての坂を建設しました。

島の後ろ側のエリアは、当時、遊園地のようなテーマパークを建設しようと構想していました。

 

This is the first slope on my island.

In my idea, I would build an area like an amusement park in the back area of my island.

 

f:id:Remmie:20200706205845j:plain

初めての坂 The first slope

 

 次は、2番目に建設した坂です。

この頃、1番後ろのエリアに展望デッキを作ろうと思っていました。

まだまだ材料や家具が少ないので、物を集めながら、島での生活をしていく段階でした。

 

I built the second slope.

I tried to make an area like an observation hill on my island.

However, I didn`t have enough thiings to put in there.

 

f:id:Remmie:20200706210523j:plain

2番目の坂 The second slope

 

最後にリニューアルオープンしたたぬきちのお店の前でパシャリ。

この当時、まだ攻略本が販売されていなかったので、どうやったらリニューアルするのか情報が不足していました。

 

At last, I would like to show you the photo in front of the Nook’s Cranny.

I didn`t know how to reopen the store, but it reopened,

 

f:id:Remmie:20200707094323j:plain

たぬきちのお店リニューアル Reopen of Nook’s Cranny

 

今後も新しい写真が取れ次第、記録していこうと思います。

I`ll keep a diary from now on.