ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

7月 “奇跡の1枚”私の島の知られざる秘密。“The miracle shot.” The secret on my island.

このブログに出会った皆様。

突然ですが、“奇跡”を経験したことはございますか?

 

私が載せているこの1枚の画像(↓画像参照)

Q, 何が私にとって“奇跡”だったと思われますか?

今回は、これを読んでいる皆様に、

私が出会った島での“奇跡”をご紹介したいと思います。

 

Do you believe in miracles?

Actually, it happened to me on my island.

 

Fortunately, I was able to take some photos of my miracle.

I would like you to guess what the miracle is for me.

Please look at the photos!!

 

問題の1枚目。The first photo.

f:id:Remmie:20200711123601j:plain

“奇跡”。“The miracle”

この画像には、何気ない島での生活が写し出されています。

その“奇跡”は、とたけけさんがライブで島に訪問してくれた日に起こりました。

 

この画像に映し出された、私にとっての“奇跡”

もうお気づきの方はいらっしゃるでしょうか?

では、別のアングルの画像もどうぞ。

 

What do you think of the first photo?

It seems that it`s nothing special in the photo.

It`s just the day when K.K. came to my island to have a performance.

 

However, the miracle already happened at even this moment.

Did you already notice about it?? 

Let`s check out the next photo!!

 

問題の2枚目。The second photo.

f:id:Remmie:20200711125344j:plain

“奇跡”。“ The miracle②”

どうでしょうか?

何かこの画像を見て思うことはございませんか?

ではでは、拡大した画像をお見せします。

 

I would like to ask you again, What do you think of the photo??
You haves`t known the miracle yet!!??

If so, the next photo is the last one to give you the biggest clue.

 

最後の画像。The last one.

f:id:Remmie:20200711125754j:plain

“奇跡”。“The miracle”③

 おわかりになりましたか??

なんと、私の島には、“パンダの親子”が住んでいるのです!!

 

私はパンダが大好きです。

離島で出会うパンダは、ところ構わず勧誘したところ、

このような状況が生まれました!!

 

What do you think of it??

A parent and a child has lived on my island since I saw them on the remote islands.

 

I love pandas!! so, I let the pandas in my island.

As a result, the situation happened.

 

その2人の正体、まずは、1人目。

ピンクの元気系のパンダ、タンタン!!

長身で体型に恵まれていることから、まるでその姿は“お母さん”!?

 

The first panda whose name is pinky.

She is tall and looks like Chester`s mother.

 

f:id:Remmie:20200711130817j:plain

アイスを食べてるタンタン! Pinky is eating an ice cream!

もう1人は、

ぼんやり系のパンダの男の子、パンタ!!

その小柄でかわいらしい容姿。まるで、“息子”

 

The other one whose name is Chester.

He is just a cute and lovely boy.

He looks like Pinky `s  son.

  

f:id:Remmie:20200711131327j:plain

お座りパンタ!! Chester sitting on the chair!!

以上です。

ここまで読んで頂き、ありがとうございます。

これからも、私の島で起こるさまざまな出来事を発信していければと思います(^_^)v

 

That`s all of my miracle.

How did you think of it?? 

I wish you would get happy to read it.