ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

6月 ジューンブライドイベント♥️ 〜合コンや女子会!?〜 The wedding season ceremony④

自分でも驚いたのですが、

6月中は、半月ほどしかジューンブライドに参加していないと思ったのですが、

通算19回も参加していたことが分かり、自分でも驚きました。

是非残り画像もご覧ください。

 

I`m also surpried to know how many times I went to Harvey`s island to take photos.

I have been there for 19th times.

I would like you to see the rest of the photos.

 

f:id:Remmie:20200708174621j:plain

16回目の写真 The 16th times to decorate the room

真ん中に焚き火を置くことで、ワイルドな空間を演出。

壁紙や床も変えればよかったと後悔しています。

 

I put the small bonfire in the center of the room.

It looks like an wild area.

I should have changed the wallpaper and floor to be more better.

 

f:id:Remmie:20200709104954j:plain

17回目の写真 The 17th times to decorate the room

テーブルを全て壁側にずらし、

お菓子のビュッフェスタイルを演出しました。

お気づきかと思いますが、参加者はカイゾ-君以外は女性です。

女子会をイメージしました笑

 

I really wanted to have a Girls Only Party.

Usually, girls likes eating somthing sweet, so I put the the whole cake on the table and

set out the machine for cooking popcorn and the candy machine.

 

f:id:Remmie:20200709105129j:plain

18回目の写真 The18th times to decorate the room

丸太のテーブルと観葉植物を周りに散らすことで、

少しラフな食事会をイメージしました。

 

I think that it`s very simple.

It`s a small dinner for my neighbors.

 

f:id:Remmie:20200709105425j:plain

19回目の写真 The 19th times to decorate the room

男性と女性を見合わせるようにすることで、

合コンをイメージしました。

私の大好きな緑色で周りをまとめました。

 

I really wanted to have a party for singles.

There are no couples in my island, so it`s a good oppotunity for them.

I like green color, so I put almost green furnitures there.

 

 

ここまでご覧頂きありがとうございます。

またお会いしましょう!!

 

Thank you for reading it.

See you later.