ぴーこのどうぶつの森 Pico’s Animal Crossing

私の大好きな“どうぶつの森”や“ディズニー”関連の事を書いていきます。This blog is about my daily life in Animal Crossing which is my favorite game. 欢迎来我的博客。因为我要一边写博客一边学习汉语,所以最近我开始用汉语写这个博客。

6月 ジューンブライドイベント♥️ 〜ガーデンやシック風〜The wedding season event♥️②

前回のジューンブライドの続きをお送りしたいと思います。

テーマは、“個性”。

やはり、ありきたりな披露宴だと飽きてしまうので、

なんとか思い出になるような宴会にしようと工夫をこらしていました。

 

It`s the continue from the previous one. 

I used to decorate the simple wedding receptions, so I tried to make a somthing special.

I would like you to check out the photos.

 

f:id:Remmie:20200708152957j:plain

6日目の写真 The 6th times to decorate the room

この日、初めて島の住人を呼ぶことができるようになりました。

こちらで着替えを設定しなくても、

住人たちがパーティーコスチュームに身を包んでくれて、

とてもかわいらしかったです。

 

I got to be able to invite my neighbors to the wedding reception.

They also dressed up nicely.

 

f:id:Remmie:20200708153419j:plain

7日目の写真 The 7th times to decorate the room

この時から、新婦のリサさんから、

“ガーデン風”にしてほしいと要望を受けました。

緑多めにしてます。

 

The theme of this room is nature.

I put a lot of somthing green in the room.

 

f:id:Remmie:20200708153643j:plain

8日目の写真 The 8th times to decorate the room

まるで、自分が主役という感じで私が写っております笑

この時は、リサさんから“シック”をテーマにしてほしいと言われました。

なので、白を基調とした部屋作りを行いました。

 

I`m like a lead in this picture.

I chose the chic color to decorate the room.

It has a relaxing atmospher, it makes me relaxed.

 

f:id:Remmie:20200708153906j:plain

9日目の写真 The 9th times to decorate the room

ここでの私のテーマは、“自然”

森の中での披露宴をイメージして作りました。

まるで、ジャングルのように。

 

It`s like we`re in a jungle.

It`s such an unique wedding reception.

 

f:id:Remmie:20200708154108j:plain

10日目の写真 The 10th times to decorate the room

披露宴では、いつも皆座って食事をするので、

今回はビュッフェ形式。立って食べる会食をイメージしました。

 

It`s like we`re in a buffet restaurant.

There are no chairs in the room.